Slide

Klachtenregeling Kynomassage


Als je over iets ontevreden bent of als je van mening bent dat er in uw geval fouten zijn gemaakt, vernemen wij dat graag. Wij zullen dit altijd in een persoonlijk gesprek proberen op te lossen.


Hoe kun je een klacht indienen?

De klacht kan mondeling en/of schriftelijk worden ingediend. Wij geven de voorkeur aan mondelinge indiening. Mondelijke indiening kan bij Judith Hofman via (06)18017617. Schriftelijke indiening kan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Na indiening wordt de klacht geregistreerd en ontvangt indiener binnen 4 werkdagen een schriftelijke bevesting van de indiening van de klacht. Judith Hofman neemt binnen deze 4 werkdagen persoonlijk contact op om de klacht te bespreken. Indien beide partijen er niet uitkomen en er een langere tijd nodig is om onderzoek te doen, wordt indiener hiervan binnen 4 werkdagen na indiening van de klacht op de hoogte gesteld. Binnen 4 weken na indiening van de klacht komt Kynomassage met een uitspraak over de klacht. De klacht zal altijd vertrouwelijk worden behandeld.


Wat kun je doen als je niet tevreden bent over de afhandeling?

Ben je na het overleg nog ontevreden, dan kun je de klacht indienen bij de beroepsvereniging Palpabel via www.palpabel.nl. De klacht wordt door een onafhankelijke commissie in behandeling genomen en beoordeeld. Het oordeel van de beroepsvereniging is bindend. Eventuele consequenties worden door Kynomassage snel afgehandeld.

Registratie klacht en bewaartermijn

Een afgehandelde klacht wordt voor een periode van 1 jaar bewaard in het daarvoor bestemde klachtendossier.

Website Zegenrijk